+40 31 425 19 08

Teodor Blidarus – Softelligence, nominalizat de Ernst & Young la titlul Antreprenorul Anului 2014

by Softelligence | Nov 7, 2014 | Uncategorized

Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence, a fost nominalizat de catre Ernst & Young in competitia EY Entrepreneur of the Year® Romania, singura competitie internationala ce premiaza antreprenorii pentru viziunea si directia strategica cu care isi cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personala si, nu in ultimul rand, pentru impactul pozitiv asupra comunitatii. Teodor a fondat Softelligence impreuna cu fratele sau Adrian Blidarus in 2006.

Softelligence este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de solutii software de business si a fost inclusa de Deloitte in topul celor mai performante companii europene de tehnologie. Teodor si echipa Softelligence isi propun sa atinga venituri de 5 milioane de euro in urmatorii trei ani.

”Avem un plan de afaceri foarte riguros. Anul viitor vrem sa ajungem la 2,5 milioane de euro, pentru 2016 ne propunem 3,5 milioane de euro, iar sfarsitul lui 2017 ar putea sa ne aduca cinci milioane de euro. 60% din cresterea pentru 2015 va proveni cel mai probabil din comenzile actuale, iar restul de 40% va reprezenta new business“, a declarat Teodor Blidarus pentru Ziarul Financiar.

Pentru 2014 Softelligence previzioneaza o cifra de afaceri de 1.5 milioane de euro cu o marja de profit de 15%, din care o suma semnificativa va fi directionata catre investitiile in proprietate intelectuala, strategie ce asigura scalabilitatea modelului de business Softelligence si are la baza o crestere sanatoasa, sustenabila pe termen lung, potrivit lui Blidarus.

Softelligence va continua de asemenea investitia in oameni si procese. Echipa Softelligence este formata in prezent din aproximativ 60 de angajati, insa conform strategiei de dezvoltare, echipa va ajunge la aproximativ 110 angajati pana in 2018.

Referitor la performanta de crestere de aproximativ 500% pe perioada crizei, antreprenorul a declarat ca instrumentele financiare si colaborarea cu companiile de servicii financiare in ceea ce priveste servicii de factoring si loaning au fost o strategie benefica pentru mentinerea unui cash-flow sanatos.

”Una dintre marile provocari ale unui business in crestere este mentinerea unui cash-flow sanatos. Din experienta mea de owner de business in IT, bancile sunt extrem de sceptice in finantarea proprietatii intelectuale IT in absenta unor garantii imobiliare, de aceea ca firma de software, ai mai multe sanse sa gasesti sustinere la companiile de servicii financiare, care inteleg mai usor specificul domeniului IT“.

Performanta de crestere s-a datorat si parteneriatelor durabile pe care Softelligence le-a consolidat de-a lungul timpului cu clienti importanti din industrii precum piata de leasing, piata bancara si de asigurari din Romania (Allianz Asigurari, Aon Insurance Broker, Mercedes-Benz Financial Services) retail, distributie, servicii, IT&C si farmaceutica (Honeywell, Ambient, Mol, Medicover).

Companiile cu care Softelligence a construit un parteneriat durabil, au in comun curajul de a realiza proiecte importante prin care sa se pozitioneze ca lideri de piata in industriile in care activeaza si care inteleg necesitatea unor solutii si servicii software prin care isi pot eficientiza business-ul.

”Ca sa cresti cu un procent semnificativ business-ul este nevoie atat de o strategie viabila, cat mai ales de o executie impecabila a acelei strategii. De aceea, atunci cand ne referim la servicii si solutii software prin care eficientizam procesele companiilor, ne referim la o intelegere pragmatica a modului in care poti efectiv sa ajuti compania respectiva. Clientii sunt de fapt specialistii in business-ul pe care il desfasoara. Ca si furnizor de software, rolul nostru este sa le facilitam de fapt controlul executiei acelei strategii, prin tool-uri adecvate specificului lor de business“ continua Teodor Blidarus.

In calitate de Vicepresedinte responsabil de programul ”Educatie continua“ in cadrul Asociatiei Patronale de Software si Servicii din Romania (ANIS), Teodor Blidarus este implicat in educarea continua a specialistilor IT, in sprijinirea antreprenorilor si a celor care isi doresc sa atinga pragul de business matur, precum si in cresterea exportului romanesc de produse si servicii software.

Puteti urmari interviul ZF integral aici:

http://www.zf.ro/zf-live/video-zf-live-softelligence-vrea-sa-ajunga-in-trei-ani-la-5-milioane-de-euro-urmariti-emisiunea-zf-live-de-miercuri-5-noiembrie-cu-teodor-blidarus-managing-partner-la-softelligence-13493512



chat on website